- ALL4VENDING SP. Z O.O. S.K z siedzibą w Radomiu (26-600) przy ul. Inwestycyjnej 2 zwany dalej Gwarantem zapewnia, że urządzenia przez niego sprzedawane i wynajmowane są wolne od wad konstrukcyjnych i materiałowych, które mogłyby naruszyć ich funkcjonalność, o ile przestrzegana była instrukcja obsługi dostarczona przy zawarciu umowy.
- Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Polski.
- Gwarant bezpłatnie usunie ewentualną niesprawność urządzenia, zgodnie z postanowieniami niniejszej gwarancji pod warunkiem przedstawienia dowodu zakupu.
- Okres gwarancji na urządzenia ALL4VENDING SP. Z O.O. S.K wynosi 6 miesiące – automaty używane, 12 miesięcy automaty nowe licząc od daty sprzedaży sprzętu.
- Gwarancja dla podzespołów: wrzutniki monet, moduł na zimne soki, zamontowanych w urządzeniach wynosi 6 miesięcy od daty ich zakupu. Ingerencja we wrzutnik monet (rozkręcanie, zamiana części) skutkuje utratą gwarancji.
- Gwarancja dla podzespołów: moduł chłodniczy wynosi 1 miesiąc od daty zakupu.
- Gwarancja na podzespoły układu hydraulicznego (kawomaty) wynosi 3 miesiące, w przypadku braku filtracji podzespoły nie podlegają gwarancji.
- Gwarancja dla podzespołów: akceptory banknotów, czytniki kart płatniczych realizowane są u producentów zamontowanych w automatach akcesoriów.
- Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie najkrótszym terminie nie przekraczającym 21 dni roboczych od przyjęcia urządzenia na serwis. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin powyższy może ulec przedłużeniu o kolejne 30 dni.
- Reklamujący zobowiązany jest zgłosić usterkę drogą e-mail na adres biuro@all4vending.pl W przypadku nie zgłoszenia usterki i wysłania jej do gwaranta przesyłka nie zostanie przyjęta na serwis.
- Usterka musi być zgłoszona do serwisu nie później niż 14 dni od jej zaistnienia.
- Nabywca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie wraz ze wszystkimi akcesoriami do punktu serwisowego znajdującego się w Radomiu przy ul. Inwestycyjnej 2. Odpowiedzialność za uszkodzenia wynikające ze złego zabezpieczenia towaru podczas wysyłki ponosi nabywca.
- Sprzęt nieodebrany z serwisu w ciągu 3 miesięcy od ukończenia naprawy przepada na rzecz serwisu.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacji sprawnego urządzenia lub gdy uszkodzenie powstało z winy klienta) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami ekspertyzy oraz transportu.
- Gwarancja nie obejmuje:
- jakiegokolwiek używania sprzętu wykraczającego poza opis zakresu jego pracy;
- roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzenia, o ile są one zgodne z podanymi przez producenta w instrukcji obsługi lub innych dokumentach o charakterze normatywnym;
- uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych, np.: uszkodzeń mechanicznych, skutków zjawisk atmosferycznych, zanieczyszczeń, zalań, przepięć, itp.
- wadliwego działania nieautoryzowanego oprogramowania zainstalowanego na urządzeniu.
- W przypadku, gdy naprawa gwarancyjna wymaga wymiany części, element wymieniony pozostaje własnością Gwaranta. Części użyte do wymiany mogą być innej marki o parametrach technicznych co najmniej równoważnych.
- Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku zerwania tabliczki znamionowej z numerem seryjnym lub stwierdzenia przez serwis producenta dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian systemowych bądź konstrukcyjnych urządzenia.
- Gwarant może uchylić się od dotrzymania terminowości usługi gwarancyjnej, jeżeli zaistnieją nieprzewidziane okoliczności o charakterze siły wyższej np.: klęska żywiołowa, niepokoje społeczne itp.
- Gwarant nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z urządzenia będącego w naprawie.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z wadami urządzenia.
- Stosunek prawny pomiędzy Nabywcą urządzenia i Gwarantem regulowany jest wyłącznie postanowieniami niniejszej gwarancji. Dalej idące roszczenia odszkodowawcze są wyłączone chyba, że wynikają one z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- Gwarancja niniejsza ma charakter uzupełniający w stosunku do uprawnień nabywcy przysługujących wobec sprzedawcy. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających z niezgodności towaru z umową.
Serwis Klienta funkcjonuje
od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00
tel. (+48) 48 389 32 15
Wszelkie pytania prosimy wysyłać pocztą elektroniczną na adres biuro@all4vending.pl